dc.contributor.advisor |
Musilová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Vysloužilová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T22:42:57Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T22:42:57Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9669
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části mé práce se věnuji tématu komunikace (definice, narušená komunikační schopnost, možnosti alternativní a augmentativní komunikace); sociální interakce - jejími složkami, styly a formami; kombinovaného postižení, ve kterém rozebírám členění, komu-nikaci a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. V praktické části budu zkoumat vzorek sedmi dětí trpících kombinovaným postižením ve věku šest až třináct let. Budu zkoumat jejich komunikaci v sociální interakci vůči stejně postiženým dětem, vůči dětem intaktním, jejich komunikaci s rodiči a naopak, s učiteli a komunikaci učitelů s rodiči těchto dětí. |
cs |
dc.format |
64 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
11842826 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální interakce
|
cs |
dc.subject |
kombinované postižení
|
cs |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
social interaction
|
en |
dc.subject |
combined disabilities
|
en |
dc.title |
Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením. |
cs |
dc.title.alternative |
Communication as the crucial determinant of social interaction in kids with combined disabilities. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Marášková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2009-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
In the theoretical part of my work is now addressing the issue of communication (defini-tion, disturbed communication ability, the possibility of alternative and augmentative communication), social interaction - its components, styles, and forms; combined disabil-ity, which examine the breakdown, roads and education of pupils with a combined disabil-ity. In the practical part, I will examine a sample of seven children suffering from the combined disability aged six to thirteen years. I will examine their communication in social interac-tion as well against the handicapped children, towards healthy children, their communica-tion with parents and vice versa, with teachers and teacher communication with parents of these children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
12074
|
|
dc.date.assigned |
2009-02-17 |
|
utb.result.grade |
D |
|
local.subject |
zdravotně postižené děti
|
cs |
local.subject |
mentálně postižené děti
|
cs |
local.subject |
mezilidská komunikace
|
cs |
local.subject |
vrstevnická skupina
|
cs |
local.subject |
školní třídy
|
cs |
local.subject |
children with disabilities
|
en |
local.subject |
children with mental disabilities
|
en |
local.subject |
interpersonal communication
|
en |
local.subject |
peer group
|
en |
local.subject |
school classes
|
en |