Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením. |
Autor: |
Vysloužilová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Musilová, Marcela
|
Abstrakt:
|
V teoretické části mé práce se věnuji tématu komunikace (definice, narušená komunikační schopnost, možnosti alternativní a augmentativní komunikace); sociální interakce - jejími složkami, styly a formami; kombinovaného postižení, ve kterém rozebírám členění, komu-nikaci a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. V praktické části budu zkoumat vzorek sedmi dětí trpících kombinovaným postižením ve věku šest až třináct let. Budu zkoumat jejich komunikaci v sociální interakci vůči stejně postiženým dětem, vůči dětem intaktním, jejich komunikaci s rodiči a naopak, s učiteli a komunikaci učitelů s rodiči těchto dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9669
|
Datum:
|
2009-05-13 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
12074
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet