Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením. |
Author: |
Vysloužilová, Zuzana
|
Advisor: |
Musilová, Marcela
|
Abstract:
|
V teoretické části mé práce se věnuji tématu komunikace (definice, narušená komunikační schopnost, možnosti alternativní a augmentativní komunikace); sociální interakce - jejími složkami, styly a formami; kombinovaného postižení, ve kterém rozebírám členění, komu-nikaci a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. V praktické části budu zkoumat vzorek sedmi dětí trpících kombinovaným postižením ve věku šest až třináct let. Budu zkoumat jejich komunikaci v sociální interakci vůči stejně postiženým dětem, vůči dětem intaktním, jejich komunikaci s rodiči a naopak, s učiteli a komunikaci učitelů s rodiči těchto dětí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9669
|
Date:
|
2009-05-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
D
12074
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account