Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením.

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace jako nejdůležitější determinant sociální interakce u dětí s kombinovaným postižením.
Author: Vysloužilová, Zuzana
Advisor: Musilová, Marcela
Abstract: V teoretické části mé práce se věnuji tématu komunikace (definice, narušená komunikační schopnost, možnosti alternativní a augmentativní komunikace); sociální interakce - jejími složkami, styly a formami; kombinovaného postižení, ve kterém rozebírám členění, komu-nikaci a vzdělávání žáků s kombinovaným postižením. V praktické části budu zkoumat vzorek sedmi dětí trpících kombinovaným postižením ve věku šest až třináct let. Budu zkoumat jejich komunikaci v sociální interakci vůči stejně postiženým dětem, vůči dětem intaktním, jejich komunikaci s rodiči a naopak, s učiteli a komunikaci učitelů s rodiči těchto dětí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9669
Date: 2009-05-13
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika
Grade for thesis and defense: D 12074


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vysloužilová_2009_dp.pdf 11.29Mb PDF View/Open
vysloužilová_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
vysloužilová_2009_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account