Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Jankovský, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T20:39:59Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T20:39:59Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9416
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je nalezení nedostatků v první fázi řízené komunikaci prodeje společnosti Jablonex Group. Po úvodním seznámení s problematikou public relations a komunikace následuje analýza uskutečněných kroků. Na základě rozhovorů s novináři a se zaměstnanci byly potom identifikovány největší chyby v externí a interní komunikaci. Obsahová analýza výpovědí nejmenovaných zdrojů v médiích a vybraná data z průzkumu uskutečněného mezi zaměstnanci posloužila k jasnějšímu vymezení oblastí a kroků, které vyžaduje efektivní řízená komunikace. Projektová část nabízí jednoduchý manuál pro komunikace ke všem cílovým skupinám, který zohledňuje zjištěné nedostatky a rizika. |
cs |
dc.format |
83 s., 21 s. priloh |
cs |
dc.format.extent |
3155127 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
řízená komunikace
|
cs |
dc.subject |
mediální komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
controlled communication
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
internal communications
|
en |
dc.title |
Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera |
cs |
dc.title.alternative |
Communications of Jablonex Group as an important part of searching for a strategic partner |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2009-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the final thesis is to find weaknesses in the introductory stage of controlled communication of sale of Jablonex Group. An introduction to the problem of public relations and communication is followed by an analysis of the particular steps taken in the case. Based on interviews with journalists and employees, the biggest deficiencies in the external and internal communication were identified. Content analysis of unnamed statements sources in the media and selected data from a survey carried out among the employees serve to clarify definition of the key areas and further steps which efficient management of communication requires. The project part of the thesis offers a simple guide for communication to all target groups which takes into account the identified deficiencies and risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10607
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account