Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Jankovský, Lukáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T20:39:59Z
dc.date.available 2010-07-17T20:39:59Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9416
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je nalezení nedostatků v první fázi řízené komunikaci prodeje společnosti Jablonex Group. Po úvodním seznámení s problematikou public relations a komunikace následuje analýza uskutečněných kroků. Na základě rozhovorů s novináři a se zaměstnanci byly potom identifikovány největší chyby v externí a interní komunikaci. Obsahová analýza výpovědí nejmenovaných zdrojů v médiích a vybraná data z průzkumu uskutečněného mezi zaměstnanci posloužila k jasnějšímu vymezení oblastí a kroků, které vyžaduje efektivní řízená komunikace. Projektová část nabízí jednoduchý manuál pro komunikace ke všem cílovým skupinám, který zohledňuje zjištěné nedostatky a rizika. cs
dc.format 83 s., 21 s. priloh cs
dc.format.extent 3155127 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject public relations cs
dc.subject řízená komunikace cs
dc.subject mediální komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject public relations en
dc.subject communications en
dc.subject controlled communication en
dc.subject media relations en
dc.subject internal communications en
dc.title Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera cs
dc.title.alternative Communications of Jablonex Group as an important part of searching for a strategic partner en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated The aim of the final thesis is to find weaknesses in the introductory stage of controlled communication of sale of Jablonex Group. An introduction to the problem of public relations and communication is followed by an analysis of the particular steps taken in the case. Based on interviews with journalists and employees, the biggest deficiencies in the external and internal communication were identified. Content analysis of unnamed statements sources in the media and selected data from a survey carried out among the employees serve to clarify definition of the key areas and further steps which efficient management of communication requires. The project part of the thesis offers a simple guide for communication to all target groups which takes into account the identified deficiencies and risks. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10607
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
jankovský_2009_dp.pdfBlocked 3.008Mb PDF View/Open
jankovský_2009_vp.doc 90Kb Microsoft Word View/Open
jankovský_2009_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account