Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera

Show full item record

No preview available
Title: Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera
Author: Jankovský, Lukáš
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Cílem diplomové práce je nalezení nedostatků v první fázi řízené komunikaci prodeje společnosti Jablonex Group. Po úvodním seznámení s problematikou public relations a komunikace následuje analýza uskutečněných kroků. Na základě rozhovorů s novináři a se zaměstnanci byly potom identifikovány největší chyby v externí a interní komunikaci. Obsahová analýza výpovědí nejmenovaných zdrojů v médiích a vybraná data z průzkumu uskutečněného mezi zaměstnanci posloužila k jasnějšímu vymezení oblastí a kroků, které vyžaduje efektivní řízená komunikace. Projektová část nabízí jednoduchý manuál pro komunikace ke všem cílovým skupinám, který zohledňuje zjištěné nedostatky a rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9416
Date: 2009-04-27
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 10607


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jankovský_2009_dp.pdfBlocked 3.008Mb PDF
jankovský_2009_vp.doc 90Kb Microsoft Word View/Open
jankovský_2009_op.doc 63.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account