Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera |
Author: |
Jankovský, Lukáš
|
Advisor: |
Svoboda, Václav
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je nalezení nedostatků v první fázi řízené komunikaci prodeje společnosti Jablonex Group. Po úvodním seznámení s problematikou public relations a komunikace následuje analýza uskutečněných kroků. Na základě rozhovorů s novináři a se zaměstnanci byly potom identifikovány největší chyby v externí a interní komunikaci. Obsahová analýza výpovědí nejmenovaných zdrojů v médiích a vybraná data z průzkumu uskutečněného mezi zaměstnanci posloužila k jasnějšímu vymezení oblastí a kroků, které vyžaduje efektivní řízená komunikace. Projektová část nabízí jednoduchý manuál pro komunikace ke všem cílovým skupinám, který zohledňuje zjištěné nedostatky a rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9416
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10607
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account