Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikace prodeje společnosti Jablonex Group jako významná součást hledání strategického partnera |
Autor: |
Jankovský, Lukáš
|
Vedoucí: |
Svoboda, Václav
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je nalezení nedostatků v první fázi řízené komunikaci prodeje společnosti Jablonex Group. Po úvodním seznámení s problematikou public relations a komunikace následuje analýza uskutečněných kroků. Na základě rozhovorů s novináři a se zaměstnanci byly potom identifikovány největší chyby v externí a interní komunikaci. Obsahová analýza výpovědí nejmenovaných zdrojů v médiích a vybraná data z průzkumu uskutečněného mezi zaměstnanci posloužila k jasnějšímu vymezení oblastí a kroků, které vyžaduje efektivní řízená komunikace. Projektová část nabízí jednoduchý manuál pro komunikace ke všem cílovým skupinám, který zohledňuje zjištěné nedostatky a rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9416
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10607
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet