Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Kopecký, Tomáš
dc.date.accessioned 2010-07-17T19:55:23Z
dc.date.available 2016-05-27T23:00:24Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/9319
dc.description.abstract Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení s tištěnou verzí. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a naznačen možný vývoj. cs
dc.format 56 s. cs
dc.format.extent 1568352 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
dc.subject Public relations cs
dc.subject firemní časopis cs
dc.subject Corporate identity cs
dc.subject internetové stránky cs
dc.subject Public relations en
dc.subject company magazine en
dc.subject Corporate identity en
dc.subject website en
dc.title Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací cs
dc.title.alternative Company magazine OVB Journal as instrument of marketing communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-06-02
dc.description.abstract-translated The theme of the thesis is the company magazine OVB Journal as a tool of marketing communications. The theoretical part examines the PR characteristics, company identity together with the characteristics and structure of the company journal. Practical part analyses the releases itself since it's beginning. In project part I offer a proposal for integrating the wesites into the journal concept and it's improvement. In fine I evaluate the performance and discuss a probable development. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7464
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
kopecký_2009_bp.pdfBlocked 1.495Mb PDF View/Open
kopecký_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
kopecký_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account