Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací
Show full item record
No preview available
Title:
|
Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací |
Author: |
Kopecký, Tomáš
|
Advisor: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstract:
|
Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení s tištěnou verzí. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a naznačen možný vývoj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9319
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
7464
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account