Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

Show full item record

No preview available
Title: Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací
Author: Kopecký, Tomáš
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení s tištěnou verzí. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a naznačen možný vývoj.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9319
Date: 2009-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 7464


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kopecký_2009_bp.pdfBlocked 1.495Mb PDF View/Open
kopecký_2009_vp.doc 49Kb Microsoft Word View/Open
kopecký_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account