Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací |
Autor: |
Kopecký, Tomáš
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení s tištěnou verzí. Závěrem jsou zhodnoceny dosažené výsledky a naznačen možný vývoj. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9319
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2016
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
7464
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet