dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T19:32:32Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T19:32:32Z |
|
dc.date.issued |
2009-09-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9281
|
|
dc.description.abstract |
Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna. V tezích disertační práce se autor zabývá interním marketingem, chápáním tohoto pojmu a využíváním jeho principů v podnikové praxi. Literární rešerše je rozdělena do několika částí. Jsou zde definovány základní pojmy související se službami, marketingem, IT odvětvím a interním marketingem. Hlavním cílem práce je na základě teoretického a terénního výzkumu popsat a zhodnotit současný stav interního marketingu v IT firmách a aktivity s ním spojené. Vedlejšími cíli je sumarizace specifik IT firem, manažerských teorií řízení, chápání interního marketingu ve firmách a zjištění hlavních překážek k jeho aplikaci. Následně je navržen nástroj pro identifikaci interního marketingu ve firmách. Práce se zamýšlí nad uvedenou problematikou především z manažerského pohledu, tedy z pohledu řízení. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s předem stanovenými hypotézami, které budou následně potvrzeny či zamítnuty. |
cs |
dc.format.extent |
3199286 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
cs |
dc.rights |
Bez omezení |
cs |
dc.subject |
Služby
|
cs |
dc.subject |
IT
|
cs |
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Interní marketing
|
cs |
dc.subject |
Řízení
|
cs |
dc.subject |
Zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
Spokojenost
|
cs |
dc.subject |
Services
|
en |
dc.subject |
IT
|
en |
dc.subject |
Marketing of services
|
en |
dc.subject |
Internal marketing
|
en |
dc.subject |
Leading
|
en |
dc.subject |
Employees
|
en |
dc.subject |
Satisfaction
|
en |
dc.title |
Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice |
cs |
dc.title.alternative |
Assertion of Principles of Internal Marketing by Leading Firms that Provide IT Services in Czech Republi |
en |
dc.type |
disertační práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Němeček, Petr |
|
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-12-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Not only companies around the world, but also the Czech firms, are increasingly watching their qualified and loyal employees. HR Professionals, cooperating with the marketing department, come up with new ideas on how to keep the key employees, who are not primary motivated just by good salary. Internal marketing is so highly discussed topic. However, IM application itself is shrouded in mystery. Thesis deals with internal marketing, its definition, understanding and use of its principles in business practice. A review of the literature is divided into several parts. The basic concepts of services, marketing, IT industry and Internet marketing are defined here. The main aim of dissertation thesis is to describe and evaluate the current state of internal marketing in the IT companies and activities associated with it. This will be done in virtue of the theoretical and practical research. Secondary objectives are summarizing the specific s of IT firms, management styles, understanding of internal marketing in these firms and the findings of the main obstacles to its implementation. Following a tool to identify internal marketing in companies will be designed. The work reflects manager's perspective of the above mentioned issues, it means the view from the perspective of management. In conclusion, the results of the investigation work are compared with predetermined hypotheses and their confirmation or rejection is done. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/215
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
13801
|
|
dc.date.assigned |
2007-07-26 |
|
local.subject |
personální management
|
cs |
local.subject |
personnel management
|
en |