Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice
Autor: Vlčková, Ilona
URI: http://hdl.handle.net/10563/9281
Datum: 2009-09-30
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Počet stran: application/pdf
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna. V tezích disertační práce se autor zabývá interním marketingem, chápáním tohoto pojmu a využíváním jeho principů v podnikové praxi. Literární rešerše je rozdělena do několika částí. Jsou zde definovány základní pojmy související se službami, marketingem, IT odvětvím a interním marketingem. Hlavním cílem práce je na základě teoretického a terénního výzkumu popsat a zhodnotit současný stav interního marketingu v IT firmách a aktivity s ním spojené. Vedlejšími cíli je sumarizace specifik IT firem, manažerských teorií řízení, chápání interního marketingu ve firmách a zjištění hlavních překážek k jeho aplikaci. Následně je navržen nástroj pro identifikaci interního marketingu ve firmách. Práce se zamýšlí nad uvedenou problematikou především z manažerského pohledu, tedy z pohledu řízení. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s předem stanovenými hypotézami, které budou následně potvrzeny či zamítnuty.

Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vlčková_2009_dp.pdf 3.051Mb PDF Zobrazit/otevřít
vlčková_2009_vp.pdf 192.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
vlčková_2009_op.pdf 70.67Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet