Title: | Uplatňování principů interního marketingu v řízení firem poskytujících IT služby v České republice |
Author: | Vlčková, Ilona |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/9281 |
Date: | 2009-09-30 |
Publisher: |
|
Page count: |
|
Availability: | Bez omezení |
Abstrakt:
Nejenom ve světě, ale už i v České republice si firmy stále více hlídají své kvalitní a loajální zaměstnance. Personalisté společně s marketingovým oddělením přicházejí s novými nápady, jak si udržet kvalitní zaměstnance, pro které mzda již není tou hlavní motivací. Interní marketing je v souvislosti s tímto trendem velmi diskutované téma. Ovšem jeho samotná aplikace je zahalena dávkou tajemna. V tezích disertační práce se autor zabývá interním marketingem, chápáním tohoto pojmu a využíváním jeho principů v podnikové praxi. Literární rešerše je rozdělena do několika částí. Jsou zde definovány základní pojmy související se službami, marketingem, IT odvětvím a interním marketingem. Hlavním cílem práce je na základě teoretického a terénního výzkumu popsat a zhodnotit současný stav interního marketingu v IT firmách a aktivity s ním spojené. Vedlejšími cíli je sumarizace specifik IT firem, manažerských teorií řízení, chápání interního marketingu ve firmách a zjištění hlavních překážek k jeho aplikaci. Následně je navržen nástroj pro identifikaci interního marketingu ve firmách. Práce se zamýšlí nad uvedenou problematikou především z manažerského pohledu, tedy z pohledu řízení. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s předem stanovenými hypotézami, které budou následně potvrzeny či zamítnuty.
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
vlčková_2009_dp.pdf | 3.051Mb |
View/ |
|
vlčková_2009_vp.pdf | 192.9Kb |
View/ |
|
vlčková_2009_op.pdf | 70.67Kb |
View/ |