dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Řehulková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T19:05:08Z |
|
dc.date.available |
2019-04-27T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/9226
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na veletržní činnost, ve které se střetávají různé formy komunikace a do níž jsou zapojeny všechny smysly návštěvníka. Veletrhy jsou považovány za velmi účinný marketingový nástroj, pro který je typická koncentrace většího množství lidí (cílových skupin) na jednom místě v daném čase. Práce se zabývá veletržní činností, její historií, jednotlivými aktéry, typy veletrhů, organizacemi sdružujícími veletržní správy, propagačními aktivitami a doprovodným programem. Praktická část analyzuje současnou situaci v reklamě, ve veletržní oblasti, představuje společnost Veletrhy Brno, a.s. a její veletržní projekt Styl Kabo z hlediska propagačních aktivit a doprovodného programu. V projektové části je zpracován zadaný úkol, který navrhuje použití marketingových komunikací zaměřených na B2B segment s ohledem na propagační aktivity a doprovodný program. |
cs |
dc.format |
99 s,, 4 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1307983 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 |
|
dc.subject |
veletržní činnost
|
cs |
dc.subject |
Veletrhy Brno
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
Styl Kabo
|
cs |
dc.subject |
propagační aktivity
|
cs |
dc.subject |
doprovodný program
|
cs |
dc.subject |
trade fair activity
|
en |
dc.subject |
Veletrhy Brno
|
en |
dc.subject |
a.s.
|
en |
dc.subject |
Styl Kabo
|
en |
dc.subject |
advertising activities
|
en |
dc.subject |
accompanying programme
|
en |
dc.title |
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program |
cs |
dc.title.alternative |
Trade fair activity in relation to advertising activity and accompanying programme |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavlů, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma work is specialized in trade fair activity, where different forms of communication meet and where all visitors' senses are involved. Fairs are considered as a very effective marketing tool for which is typical concentration of bigger amount of people (target groups) at one place at given time. The first part deal with trade fair activities, its history, particular participants, types of trade fairs. Deal with organizations associating exhibition industry, advertising activity and accompanying programme. Practical part analyze current situation in advertising, exhibition industry, introduce a join-stock company Veletrhy Brno and its fair Styl Kabo in relation to advertising activities and accompanying programme. In the last part there is elaborated given task that suggests marketing communication targeting B2B segment in relation to advertising activities and accompanying programme. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10578
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|