Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Show full item record
No preview available
Title:
|
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program |
Author: |
Řehulková, Zuzana
|
Advisor: |
Svoboda, Václav
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zaměřuje na veletržní činnost, ve které se střetávají různé formy komunikace a do níž jsou zapojeny všechny smysly návštěvníka. Veletrhy jsou považovány za velmi účinný marketingový nástroj, pro který je typická koncentrace většího množství lidí (cílových skupin) na jednom místě v daném čase. Práce se zabývá veletržní činností, její historií, jednotlivými aktéry, typy veletrhů, organizacemi sdružujícími veletržní správy, propagačními aktivitami a doprovodným programem. Praktická část analyzuje současnou situaci v reklamě, ve veletržní oblasti, představuje společnost Veletrhy Brno, a.s. a její veletržní projekt Styl Kabo z hlediska propagačních aktivit a doprovodného programu. V projektové části je zpracován zadaný úkol, který navrhuje použití marketingových komunikací zaměřených na B2B segment s ohledem na propagační aktivity a doprovodný program. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9226
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10578
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account