Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program

DSpace Repository

Language: English čeština 

Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program

Show full item record

No preview available
Title: Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Author: Řehulková, Zuzana
Advisor: Svoboda, Václav
Abstract: Diplomová práce se zaměřuje na veletržní činnost, ve které se střetávají různé formy komunikace a do níž jsou zapojeny všechny smysly návštěvníka. Veletrhy jsou považovány za velmi účinný marketingový nástroj, pro který je typická koncentrace většího množství lidí (cílových skupin) na jednom místě v daném čase. Práce se zabývá veletržní činností, její historií, jednotlivými aktéry, typy veletrhů, organizacemi sdružujícími veletržní správy, propagačními aktivitami a doprovodným programem. Praktická část analyzuje současnou situaci v reklamě, ve veletržní oblasti, představuje společnost Veletrhy Brno, a.s. a její veletržní projekt Styl Kabo z hlediska propagačních aktivit a doprovodného programu. V projektové části je zpracován zadaný úkol, který navrhuje použití marketingových komunikací zaměřených na B2B segment s ohledem na propagační aktivity a doprovodný program.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9226
Date: 2009-04-27
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10578


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
řehulková_2009_dp.pdfBlocked 1.247Mb PDF View/Open
řehulková_2009_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word View/Open
řehulková_2009_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account