Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Autor: Řehulková, Zuzana
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na veletržní činnost, ve které se střetávají různé formy komunikace a do níž jsou zapojeny všechny smysly návštěvníka. Veletrhy jsou považovány za velmi účinný marketingový nástroj, pro který je typická koncentrace většího množství lidí (cílových skupin) na jednom místě v daném čase. Práce se zabývá veletržní činností, její historií, jednotlivými aktéry, typy veletrhů, organizacemi sdružujícími veletržní správy, propagačními aktivitami a doprovodným programem. Praktická část analyzuje současnou situaci v reklamě, ve veletržní oblasti, představuje společnost Veletrhy Brno, a.s. a její veletržní projekt Styl Kabo z hlediska propagačních aktivit a doprovodného programu. V projektové části je zpracován zadaný úkol, který navrhuje použití marketingových komunikací zaměřených na B2B segment s ohledem na propagační aktivity a doprovodný program.
URI: http://hdl.handle.net/10563/9226
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10578


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řehulková_2009_dp.pdfZablokované 1.247Mb PDF Zobrazit/otevřít
řehulková_2009_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řehulková_2009_op.doc 67.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet