Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program |
Autor: |
Řehulková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Svoboda, Václav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na veletržní činnost, ve které se střetávají různé formy komunikace a do níž jsou zapojeny všechny smysly návštěvníka. Veletrhy jsou považovány za velmi účinný marketingový nástroj, pro který je typická koncentrace většího množství lidí (cílových skupin) na jednom místě v daném čase. Práce se zabývá veletržní činností, její historií, jednotlivými aktéry, typy veletrhů, organizacemi sdružujícími veletržní správy, propagačními aktivitami a doprovodným programem. Praktická část analyzuje současnou situaci v reklamě, ve veletržní oblasti, představuje společnost Veletrhy Brno, a.s. a její veletržní projekt Styl Kabo z hlediska propagačních aktivit a doprovodného programu. V projektové části je zpracován zadaný úkol, který navrhuje použití marketingových komunikací zaměřených na B2B segment s ohledem na propagační aktivity a doprovodný program. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/9226
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10578
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet