Věrnostní programy sázkových kanceláří v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Věrnostní programy sázkových kanceláří v ČR |
Author: |
Slezáková, Ludmila
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program společností Tipsport a Fortuna, dvou největších sázkových kanceláří v České republice. Principem jejich věrnostních programů je sbírání bodů na bodové konto sázejícího, které získává prostřednictvím sázení na výsledky sportovních, společenských nebo politických událostí. Ty jsou následně proměněny za různé bonusy, slevy a dárky. Cílem mé práce je zjistit, zda jsou věrnostní programy efektivním nástrojem podpory prodeje a zda svými komunikacemi vyzývají své zákazníky k opakovaným návštěvám poboček sázkových kanceláří. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8931
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10686
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account