Věrnostní programy sázkových kanceláří v ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Věrnostní programy sázkových kanceláří v ČR |
Autor: |
Slezáková, Ludmila
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce analyzuje věrnostní program společností Tipsport a Fortuna, dvou největších sázkových kanceláří v České republice. Principem jejich věrnostních programů je sbírání bodů na bodové konto sázejícího, které získává prostřednictvím sázení na výsledky sportovních, společenských nebo politických událostí. Ty jsou následně proměněny za různé bonusy, slevy a dárky. Cílem mé práce je zjistit, zda jsou věrnostní programy efektivním nástrojem podpory prodeje a zda svými komunikacemi vyzývají své zákazníky k opakovaným návštěvám poboček sázkových kanceláří. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8931
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10686
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet