Je reklamní sdělení důvěryhodným zdrojem informací?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Je reklamní sdělení důvěryhodným zdrojem informací? |
Author: |
Rakowská, Lucie
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá důvěryhodností informací obsažených v reklamním sdělení a její vliv na přijetí reklamy. Teoretická část definuje pojmy z oblasti reklamy a jejího vnímání spotřebitelem, stejně jako etickou a regulační otázkou problematiky. Důležitost zacílení a umístění reklamy ur-čuje nejvhodnější metody pro vytyčení faktorů zvyšující či snižující důvěryhodnost. Praktická část analyzuje kvalitativně do hloubky konkrétní sdělení a porovnává je s vý-sledky výzkumu na stejné téma. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8918
|
Date:
|
2009-05-05 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10529
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account