Je reklamní sdělení důvěryhodným zdrojem informací?
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Je reklamní sdělení důvěryhodným zdrojem informací? |
Autor: |
Rakowská, Lucie
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá důvěryhodností informací obsažených v reklamním sdělení a její vliv na přijetí reklamy. Teoretická část definuje pojmy z oblasti reklamy a jejího vnímání spotřebitelem, stejně jako etickou a regulační otázkou problematiky. Důležitost zacílení a umístění reklamy ur-čuje nejvhodnější metody pro vytyčení faktorů zvyšující či snižující důvěryhodnost. Praktická část analyzuje kvalitativně do hloubky konkrétní sdělení a porovnává je s vý-sledky výzkumu na stejné téma. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8918
|
Datum:
|
2009-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10529
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet