Je reklamní sdělení důvěryhodným zdrojem informací?

DSpace Repository

Language: English čeština 

Je reklamní sdělení důvěryhodným zdrojem informací?

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Rakowská, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-17T16:35:07Z
dc.date.available 2010-07-17T16:35:07Z
dc.date.issued 2009-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8918
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá důvěryhodností informací obsažených v reklamním sdělení a její vliv na přijetí reklamy. Teoretická část definuje pojmy z oblasti reklamy a jejího vnímání spotřebitelem, stejně jako etickou a regulační otázkou problematiky. Důležitost zacílení a umístění reklamy ur-čuje nejvhodnější metody pro vytyčení faktorů zvyšující či snižující důvěryhodnost. Praktická část analyzuje kvalitativně do hloubky konkrétní sdělení a porovnává je s vý-sledky výzkumu na stejné téma. cs
dc.format 70 s., 7 s. příloh cs
dc.format.extent 2140889 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject reklama cs
dc.subject reklamní sdělení cs
dc.subject důvěryhodnost cs
dc.subject etika cs
dc.subject pravdivost cs
dc.subject regulace cs
dc.subject selektivní vnímání cs
dc.subject obsahová analýza cs
dc.subject zkreslení cs
dc.subject focus group cs
dc.subject advertisement en
dc.subject promotional message en
dc.subject trustworthiness en
dc.subject ethics en
dc.subject truthfulness en
dc.subject regulation en
dc.subject selective perception en
dc.subject content analysis en
dc.subject misrepresentation en
dc.subject focus group en
dc.title Je reklamní sdělení důvěryhodným zdrojem informací? cs
dc.title.alternative Is an promotional message reliable-trustworthy source of information? en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated The Bachelor essay deals with the trustworthiness of information contained in promotional message and its influence to accept the advertisement. Theoretical part defines ideas from advertising field and its perception by consumer as well as ethics and regulating point of problems. Importance of targeting and positioning adverti-sement determines the most effective methods for defining factor which escalate or lower trustworthiness. Practical part analyses qualitatively in specific messages and compare them with results from research on the same topic. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10529
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
rakowská_2009_bp.pdf 2.041Mb PDF View/Open
rakowská_2009_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
rakowská_2009_op.doc 65.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account