Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Dvořanová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:24:43Z |
|
dc.date.available |
2019-05-04T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8910
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část pojed-nává o problematice marketingu, marketingového mixu a konkurenci. Praktická část je směřována na analýzu současného stavu firmy s důrazem na mikroprostředí a makro-prostředí, na jednotlivé části marketingového mixu a na analýzu konkurenčního prostředí. Na základě vypracovaných analýz je navrhnuto řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
796951 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of competition advancement of TREVO Ltd with the usage of marketing implements. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Harantová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2009-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with projekt of improvement competitive advantage of company TREVO Ltd with the usage of marketing implements. Master thesis is dividend into two parths - theoretical and practical. The theoretical part discusses marketing, marketing implements and competitive. In the practical part I focused on the analysis of existing situation with emphasis on micro situation and macro situation of each part marketing implements and of analysis competitive situation. I try to solve pro-blems of the company based on analyses results. I suggest possibilities of improving com-petitiveness. This project is subjected to cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11078
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account