Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Autor: Dvořanová, Kristýna
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část pojed-nává o problematice marketingu, marketingového mixu a konkurenci. Praktická část je směřována na analýzu současného stavu firmy s důrazem na mikroprostředí a makro-prostředí, na jednotlivé části marketingového mixu a na analýzu konkurenčního prostředí. Na základě vypracovaných analýz je navrhnuto řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8910
Datum: 2009-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 11078


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dvořanová_2009_dp.pdfZablokované 778.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
dvořanová_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dvořanová_2009_op.doc 52Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet