Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Dvořanová, Kristýna
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zvýšení konkurenceschopnosti firmy TREVO s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. Diplomová práce je rozdělena na 2 části - teoretickou a praktickou. Teoretická část pojed-nává o problematice marketingu, marketingového mixu a konkurenci. Praktická část je směřována na analýzu současného stavu firmy s důrazem na mikroprostředí a makro-prostředí, na jednotlivé části marketingového mixu a na analýzu konkurenčního prostředí. Na základě vypracovaných analýz je navrhnuto řešení pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8910
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2019 |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
11078
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account