Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy
Author: Zapletalová, Anna
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled do problematiky marketingových komunikací, v nichž prezentují výrobky dívky splňující dnešní požadavky na ideál krásy - modelky, očima nemocných poruchami příjmu potravy. Mým úkolem je zjistit, jak na ně předkládané sdělení působí, případně je ovlivňuje a následně vznést doporučení jak nemocným, tak pracovníkům v oblasti marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8883
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10544


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zapletalová_2009_bp.pdf 1.918Mb PDF View/Open
zapletalová_2009_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open
zapletalová_2009_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account