Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy |
Autor: |
Zapletalová, Anna
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled do problematiky marketingových komunikací, v nichž prezentují výrobky dívky splňující dnešní požadavky na ideál krásy - modelky, očima nemocných poruchami příjmu potravy. Mým úkolem je zjistit, jak na ně předkládané sdělení působí, případně je ovlivňuje a následně vznést doporučení jak nemocným, tak pracovníkům v oblasti marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8883
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10544
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet