dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T16:14:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T16:14:34Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8883
|
|
dc.description.abstract |
Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled do problematiky marketingových komunikací, v nichž prezentují výrobky dívky splňující dnešní požadavky na ideál krásy - modelky, očima nemocných poruchami příjmu potravy. Mým úkolem je zjistit, jak na ně předkládané sdělení působí, případně je ovlivňuje a následně vznést doporučení jak nemocným, tak pracovníkům v oblasti marketingových komunikací. |
cs |
dc.format |
51 s. |
cs |
dc.format.extent |
2011371 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Nemoci poruch příjmu potravy
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
modelka
|
cs |
dc.subject |
ideál krásy
|
cs |
dc.subject |
žena
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
Eating disorders
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
fashion model
|
en |
dc.subject |
beauty ideal
|
en |
dc.subject |
woman
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.title |
Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing comunications influence on eating disorders |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
Continual development of new technologies which gives us more and more ways how to communicate have unfortunately negative meaning as well. One of them is increase of peo-ple who have anorexia nervosa, bulimia nervosa and compulsive overeating. Why? Their beginning is mostly cause of several factors but one of them, which is very relevant is in-fluence of media and marketing. This work try to bring view into problems of marketing communications, in which presents products girls which fulfil the conditions of today beauty ideal - fashion models, by eyes of people whit eating disorders. My mission is to find out how construed messages influence them and eventually affect them and consequently raise recommendations for patients and workers in marketing communications area. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10544
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
B |
|