Význam RPR pro marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam RPR pro marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Kolbabová, Ivana
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:47:50Z
dc.date.available 2010-07-17T14:47:50Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8680
dc.description.abstract Záměrem bakalářské práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků definovat význam Rady pro reklamu, ukázat její činnost a přínos pro reklamní obor. Teoretická část se zabývá časovou kontinuitou vzniku Rady pro reklamu, jejím posláním a okruhem vykonávaných činností. Je zde také věnována pozornost a podáno vysvětlení týkající se důležitých pojmů z prostředí reklamy. Praktická část bakalářské práce se věnuje analýze, statistice a profilu problematických případů, které byly Arbitrážní komisí projednávány. cs
dc.format 55 s, 36 s. textových příloh cs
dc.format.extent 954330 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rada pro reklamu cs
dc.subject RPR cs
dc.subject Etický kodex reklamy cs
dc.subject samoregulace cs
dc.subject Arbitrážní komise cs
dc.subject rozhodovací proces cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Advertisement Controlling Board en
dc.subject RPR en
dc.subject Ethical codex en
dc.subject auto-regulation en
dc.subject Arbitration board en
dc.subject AK en
dc.subject decision process en
dc.subject advertisement en
dc.title Význam RPR pro marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Value of RPR for marketing communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chvojka, Jiří
dc.date.accepted 2009-05-28
dc.description.abstract-translated Thesis ambition is delimitation of reasons for a giving a rise of Rada pro reklamu through the available sources of literary and to show its activity and contribution to adver-tising branch. The thoretical part of the present bachelor thesis is focused on the birth and devel-opment of Advertisement Controlling Board (Rada pro reklamu), on its mission and range of activites. Furthermore, key notions concerning advertisement and commercials are being analyzed. The practical part is aimed at the analysis, profile and statistics of chosen cases that were treated by Arbitration board (Arbitrážní komisí). en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10663
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
kolbabová_2009_bp.pdf 931.9Kb PDF View/Open
kolbabová_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
kolbabová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account