Význam RPR pro marketingové komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam RPR pro marketingové komunikace |
Autor: |
Kolbabová, Ivana
|
Vedoucí: |
Navrátilová, Svatava
|
Abstrakt:
|
Záměrem bakalářské práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků definovat význam Rady pro reklamu, ukázat její činnost a přínos pro reklamní obor. Teoretická část se zabývá časovou kontinuitou vzniku Rady pro reklamu, jejím posláním a okruhem vykonávaných činností. Je zde také věnována pozornost a podáno vysvětlení týkající se důležitých pojmů z prostředí reklamy. Praktická část bakalářské práce se věnuje analýze, statistice a profilu problematických případů, které byly Arbitrážní komisí projednávány. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8680
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10663
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet