Význam RPR pro marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam RPR pro marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam RPR pro marketingové komunikace
Autor: Kolbabová, Ivana
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Záměrem bakalářské práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků definovat význam Rady pro reklamu, ukázat její činnost a přínos pro reklamní obor. Teoretická část se zabývá časovou kontinuitou vzniku Rady pro reklamu, jejím posláním a okruhem vykonávaných činností. Je zde také věnována pozornost a podáno vysvětlení týkající se důležitých pojmů z prostředí reklamy. Praktická část bakalářské práce se věnuje analýze, statistice a profilu problematických případů, které byly Arbitrážní komisí projednávány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8680
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10663


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kolbabová_2009_bp.pdf 931.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
kolbabová_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kolbabová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet