Význam RPR pro marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam RPR pro marketingové komunikace

Show full item record

No preview available
Title: Význam RPR pro marketingové komunikace
Author: Kolbabová, Ivana
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Záměrem bakalářské práce je pomocí dostupných zdrojů, odborných článků a vlastních poznatků definovat význam Rady pro reklamu, ukázat její činnost a přínos pro reklamní obor. Teoretická část se zabývá časovou kontinuitou vzniku Rady pro reklamu, jejím posláním a okruhem vykonávaných činností. Je zde také věnována pozornost a podáno vysvětlení týkající se důležitých pojmů z prostředí reklamy. Praktická část bakalářské práce se věnuje analýze, statistice a profilu problematických případů, které byly Arbitrážní komisí projednávány.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8680
Date: 2009-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 10663


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kolbabová_2009_bp.pdf 931.9Kb PDF View/Open
kolbabová_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
kolbabová_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account