Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořáková, Miroslava
dc.contributor.author Karlík, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-17T13:27:32Z
dc.date.available 2010-07-17T13:27:32Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8544
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje nového produktu ve firmě LINEA NIVNICE, a.s., jeho testováním a uplatněním na trhu. V teoretické části je popsána vývojové fáze nového výrobku a jeho problematika. V praktické části byla vypracována analýza současného stavu ve firmě a charakterizován trh s nealkoholickými nápoji. Pro tyto účely byl sestaven dotazník a provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky předešlého šetření a provedena analýza. Na základě výsledků analýzy bylo provedeno zhodnocení současné strategie pro propagaci nového výrobku a doporučeny vhodné metody. Cílem bakalářské práce je analyzovat vývoj nového produktu, trendy na trhu s ovocnými nápoji a navrhnout prostředky ke zlepšení prodeje. cs
dc.format 80 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1517748 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Vývoj nového produktu cs
dc.subject zavedení nového výrobku na trh cs
dc.subject průzkum trhu cs
dc.subject testování výrobku cs
dc.subject Keywords: development of new product en
dc.subject introduction of the new product on market en
dc.subject market research en
dc.subject testing procedure of the product en
dc.title Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace cs
dc.title.alternative The analysis of a new product developement and commercialization in LINEA NIVNICE PLC en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Brišová, Hana
dc.date.accepted 2009-01-13
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor work is to write about a development of a new product in LINEA NIVNICE, a.s. company and about its testing procedure and assertion on the market. The theoretical part is focused on a description of all stages of development of the new product and all about its launch. The practical part includes an analysis of a current situation in the company and then a characteristic of the market for non-alcoholic drinks. A questionnaire was made and implemented to meet these objectives. The results of the questionnaire are compared with the results of a previous survey and all pieces of information are analysed. By the help of this analysis it was possible to make an evaluation of the current strategy for promoting the new product and subsequently to recommend some suitable methods. The aim of this bachelor work is to analyse the development of the new product, to analyse the trends of the market concentrated on fruit drinks and finally, to propose some possibilities for rise in sales. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10447
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
karlík_2009_bp.pdfBlocked 1.447Mb PDF View/Open
karlík_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
karlík_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account