Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace |
Author: |
Karlík, Ondřej
|
Advisor: |
Dvořáková, Miroslava
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje nového produktu ve firmě LINEA NIVNICE, a.s., jeho testováním a uplatněním na trhu. V teoretické části je popsána vývojové fáze nového výrobku a jeho problematika. V praktické části byla vypracována analýza současného stavu ve firmě a charakterizován trh s nealkoholickými nápoji. Pro tyto účely byl sestaven dotazník a provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky předešlého šetření a provedena analýza. Na základě výsledků analýzy bylo provedeno zhodnocení současné strategie pro propagaci nového výrobku a doporučeny vhodné metody. Cílem bakalářské práce je analyzovat vývoj nového produktu, trendy na trhu s ovocnými nápoji a navrhnout prostředky ke zlepšení prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8544
|
Date:
|
2008-12-12 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
10447
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account