Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace

Show full item record

No preview available
Title: Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace
Author: Karlík, Ondřej
Advisor: Dvořáková, Miroslava
Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje nového produktu ve firmě LINEA NIVNICE, a.s., jeho testováním a uplatněním na trhu. V teoretické části je popsána vývojové fáze nového výrobku a jeho problematika. V praktické části byla vypracována analýza současného stavu ve firmě a charakterizován trh s nealkoholickými nápoji. Pro tyto účely byl sestaven dotazník a provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky předešlého šetření a provedena analýza. Na základě výsledků analýzy bylo provedeno zhodnocení současné strategie pro propagaci nového výrobku a doporučeny vhodné metody. Cílem bakalářské práce je analyzovat vývoj nového produktu, trendy na trhu s ovocnými nápoji a navrhnout prostředky ke zlepšení prodeje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8544
Date: 2008-12-12
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: A 10447


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
karlík_2009_bp.pdfBlocked 1.447Mb PDF
karlík_2009_vp.doc 49.5Kb Microsoft Word View/Open
karlík_2009_op.doc 51.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account