Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vývoje nového produktu společnosti LINEA NIVNICE, a.s. a jeho komercializace |
Autor: |
Karlík, Ondřej
|
Vedoucí: |
Dvořáková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou vývoje nového produktu ve firmě LINEA NIVNICE, a.s., jeho testováním a uplatněním na trhu. V teoretické části je popsána vývojové fáze nového výrobku a jeho problematika. V praktické části byla vypracována analýza současného stavu ve firmě a charakterizován trh s nealkoholickými nápoji. Pro tyto účely byl sestaven dotazník a provedeno dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou porovnány s výsledky předešlého šetření a provedena analýza. Na základě výsledků analýzy bylo provedeno zhodnocení současné strategie pro propagaci nového výrobku a doporučeny vhodné metody. Cílem bakalářské práce je analyzovat vývoj nového produktu, trendy na trhu s ovocnými nápoji a navrhnout prostředky ke zlepšení prodeje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8544
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10447
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet