Značky kvality v ČR jako nástroj podpory prodeje

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značky kvality v ČR jako nástroj podpory prodeje

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Unzeitig, Milan
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:21:22Z
dc.date.available 2010-07-17T12:21:22Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8420
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza značek kvality v České republice. První část je za-měřena na teoretická východiska pro podporu prodeje, pro utváření a komunikaci značky a značky kvality. Poté podám přehled značek kvality na trhu. Dále budu zkoumat dle dostup-ných informací, jak jsou vedeny kampaně vybraných značek kvality a jakých výsledků bylo dosaženo. Následně za pomoci dotazníku zjistím, jaká je znalost značek kvality mezi veřejností a to spontánně, i podpořeně za pomoci zobrazení log. cs
dc.format 86 cs
dc.format.extent 2232002 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Kvalita cs
dc.subject trh cs
dc.subject značka cs
dc.subject značky kvality cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject preference cs
dc.subject Quality en
dc.subject market en
dc.subject mark en
dc.subject quality marks en
dc.subject sales promotions en
dc.subject qestionnaire research en
dc.subject preference en
dc.title Značky kvality v ČR jako nástroj podpory prodeje cs
dc.title.alternative Grade labels in ČR like instrument of sales promotions en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2009-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is an analysis of quality labels in Czech republic. The first part aimed at the theoretic data for sales promotions, for formation and communication of mark and quality mark. Then I give a view of quality marks on the market.Then I will examine by the availability information, how are managing campaigns of selected quality marks and what results was gain. Then I find, by help of the questionnaire, what is the knowledge in between public, respectively spontaneously and seconded by help of logos. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10698
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
unzeitig_2009_bp.pdfBlocked 2.128Mb PDF View/Open
unzeitig_2009_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
unzeitig_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account