Značky kvality v ČR jako nástroj podpory prodeje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Značky kvality v ČR jako nástroj podpory prodeje |
Autor: |
Unzeitig, Milan
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza značek kvality v České republice. První část je za-měřena na teoretická východiska pro podporu prodeje, pro utváření a komunikaci značky a značky kvality. Poté podám přehled značek kvality na trhu. Dále budu zkoumat dle dostup-ných informací, jak jsou vedeny kampaně vybraných značek kvality a jakých výsledků bylo dosaženo. Následně za pomoci dotazníku zjistím, jaká je znalost značek kvality mezi veřejností a to spontánně, i podpořeně za pomoci zobrazení log. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8420
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
10698
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet