Značky kvality v ČR jako nástroj podpory prodeje
Show full item record
No preview available
Title:
|
Značky kvality v ČR jako nástroj podpory prodeje |
Author: |
Unzeitig, Milan
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza značek kvality v České republice. První část je za-měřena na teoretická východiska pro podporu prodeje, pro utváření a komunikaci značky a značky kvality. Poté podám přehled značek kvality na trhu. Dále budu zkoumat dle dostup-ných informací, jak jsou vedeny kampaně vybraných značek kvality a jakých výsledků bylo dosaženo. Následně za pomoci dotazníku zjistím, jaká je znalost značek kvality mezi veřejností a to spontánně, i podpořeně za pomoci zobrazení log. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8420
|
Date:
|
2009-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
10698
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account