Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností
Show full item record
No preview available
Title:
|
Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností |
Author: |
Kühnová, Kateřina
|
Advisor: |
Mazánková, Libuše
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se věnuje vztahu alternativního škol a reformy ve školství a v souvislosti s rámcovým vzdělávacím programem vysvětluje pojem klíčové kompetence, jeho vývoj, pedagogické aspekty a souvislosti s požadavky trhu práce. Soustředí se na problematiku kompetencí k řešení problémů a předkládá některé možné alternativní metody vhodné k jejich rozvíjení. Praktická část je věnována průzkumu, jehož cílem bylo získat popisy problémových situací ze života žáků. Respondenty byli žáci 8. a 9. tříd Základní školy v Ivanovicích. Výsledky průzkumu byly vyhodnoceny a porovnány s hypotézami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8013
|
Date:
|
2009-04-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Institut mezioborových studií |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
1016074
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account