Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mazánková, Libuše
dc.contributor.author Kühnová, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:50:26Z
dc.date.available 2010-07-17T08:50:26Z
dc.date.issued 2009-04-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8013
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje vztahu alternativního škol a reformy ve školství a v souvislosti s rámcovým vzdělávacím programem vysvětluje pojem klíčové kompetence, jeho vývoj, pedagogické aspekty a souvislosti s požadavky trhu práce. Soustředí se na problematiku kompetencí k řešení problémů a předkládá některé možné alternativní metody vhodné k jejich rozvíjení. Praktická část je věnována průzkumu, jehož cílem bylo získat popisy problémových situací ze života žáků. Respondenty byli žáci 8. a 9. tříd Základní školy v Ivanovicích. Výsledky průzkumu byly vyhodnoceny a porovnány s hypotézami. cs
dc.format 54 s. cs
dc.format.extent 587676 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Školská reforma cs
dc.subject rámcový vzdělávací program cs
dc.subject klíčové kompetence cs
dc.subject řešení problémů cs
dc.subject kooperativní vyučování cs
dc.subject otevřené vyučování cs
dc.subject problémové vyučování cs
dc.subject School reform en
dc.subject general education program en
dc.subject key competency en
dc.subject problem en
dc.subject solving problems en
dc.subject cooperative teaching en
dc.subject open teaching en
dc.subject problem-based teaching en
dc.title Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností cs
dc.title.alternative Alternative teaching methods and their importance for the development of social skills. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vavrečková, Marie
dc.date.accepted 2009-06-18
dc.description.abstract-translated Bachelor's thesis deals with the relationship of alternative schools, and reforms in education and in the context of the general education program explains the concept of key competency, its development, and educational aspects related to labor market requirements. It focuses on problems of competence to solve problems and presents some possible alternative methods suitable for their development. The practical part is devoted to the survey, whose target was to obtain descriptions of problem situations from the life of the pupils. Respondents were students on the 8th and 9 elementary school classes in Ivanovice. The survey results were evaluated and compared with the hypothesis. en
dc.description.department Institut mezioborových studií cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/97 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 1016074
dc.date.assigned 2008-04-30
utb.result.grade A
local.subject alternativní školy cs
local.subject alternative schools en


Files in this item

Files Size Format View
kühnová_2009_bp.pdf 573.9Kb PDF View/Open
kühnová_2009_vp.doc 47.22Kb Microsoft Word View/Open
kühnová_2009_op.doc 56.22Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account