Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Alternativní metody výuky a jejich význam pro rozvoj sociálních dovedností |
Autor: |
Kühnová, Kateřina
|
Vedoucí: |
Mazánková, Libuše
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje vztahu alternativního škol a reformy ve školství a v souvislosti s rámcovým vzdělávacím programem vysvětluje pojem klíčové kompetence, jeho vývoj, pedagogické aspekty a souvislosti s požadavky trhu práce. Soustředí se na problematiku kompetencí k řešení problémů a předkládá některé možné alternativní metody vhodné k jejich rozvíjení. Praktická část je věnována průzkumu, jehož cílem bylo získat popisy problémových situací ze života žáků. Respondenty byli žáci 8. a 9. tříd Základní školy v Ivanovicích. Výsledky průzkumu byly vyhodnoceny a porovnány s hypotézami. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8013
|
Datum:
|
2009-04-30 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
1016074
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet