Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace |
Author: |
Ježdík, Radek
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Analyzuji, zdali nové trendy v marketingových komunikacích, jako jsou například virální marketing, guerilla marketing či product placement, balancují častěji na etické hranici, než tradiční marketingové techniky. Zabývám se také fenoménem poslední doby, za který lze označit internetové sociální sítě a blogy. Cílem práce je také popsat systém regulace a samoregulace reklamy v České republice a stanovit opatření, která by zvýšila kultivovanost a etickou úroveň reklamy u nás. Závěry práce jsou podloženy průzkumem a analýzou dat Rady pro reklamu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7919
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
10608
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account