Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nové trendy v MK z hlediska etiky propagace
Autor: Ježdík, Radek
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích z hlediska etiky propagace. Analyzuji, zdali nové trendy v marketingových komunikacích, jako jsou například virální marketing, guerilla marketing či product placement, balancují častěji na etické hranici, než tradiční marketingové techniky. Zabývám se také fenoménem poslední doby, za který lze označit internetové sociální sítě a blogy. Cílem práce je také popsat systém regulace a samoregulace reklamy v České republice a stanovit opatření, která by zvýšila kultivovanost a etickou úroveň reklamy u nás. Závěry práce jsou podloženy průzkumem a analýzou dat Rady pro reklamu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7919
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10608


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
ježdík_2009_dp.pdfZablokované 1.452Mb PDF
ježdík_2009_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
ježdík_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet