Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šeďa, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:24:25Z |
|
dc.date.issued |
2008-08-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7737
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN. |
cs |
dc.format |
89 s. |
cs |
dc.format.extent |
1733897 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038 |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
SWOT
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
mark
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
commertial
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.title |
Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN |
cs |
dc.title.alternative |
The even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Komín, Bohuslav |
|
dc.date.accepted |
2008-09-08 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-08-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The principal aim of this thesis is to make the even marketing activities project at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN for the company HP TRONIC Zlin for year 2008. The thesis is divided in three parts: theoretical, analytical and project. In the first part are described theoretical knowledge, which are important for the elaboration of event marketing activities development. In the analytical part is described an internal and external environment analysis and a questionnaire. Knowledge from the analytical part summarises SWOT analysis. The project part targets the event marketing activities development at the creation of awareness of the mark G2 GoGEN. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8953
|
|
dc.date.assigned |
2008-06-16 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account