Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN |
Author: |
Šeďa, Martin
|
Advisor: |
Kubík, Josef
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7737
|
Date:
|
2008-08-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8953
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account