Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN |
Autor: |
Šeďa, Martin
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit projekt event marketingových aktivit při budování povědomí o značce G2 GoGEN pro společnost HP TRONIC Zlín pro rok 2008. Diplomová práce je rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V první části jsou popsány teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování rozvoje event marketingových aktivit. V analytické části je vypracována analýza vnitřního a vnějšího prostředí a také je zde zpracován dotazník. Poznatky z analytické části jsou shrnuty ve SWOT analýze. Projektová část je zaměřena na rozvoj event marketingových aktivit při budování povědomí značky G2 GoGEN. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7737
|
Datum:
|
2008-08-15 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.08.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8953
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet