Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gregar, Aleš
dc.contributor.author Sodomková, Olga
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:23:07Z
dc.date.available 2010-07-17T05:23:07Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7734
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je motivace operátorů call centra ke zvýšení stabilizace ve firmě XY. Motivace je hnací silou každého podniku. Je to umění, které vyžaduje citlivost, trpělivost a spoustu energie. Diplomová práce je proto rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky týkající se motivace a spokojenosti pracovníků. V analytické práci je vypracována analýza současné situace motivace a fluktu-ace operátorů na call centru. Údaje byly získány na základě dotazníkového šetření mezi operátory. V projektové části je vypracován motivační program, který je zaměřen na zvýšení spokoje-nosti a motivace operátorů a na snížení fluktuace těchto pracovníků. cs
dc.format 107 s. cs
dc.format.extent 1558265 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Řízení lidských zdrojů cs
dc.subject motivace cs
dc.subject stabilizace zaměstnanců cs
dc.subject odměňování cs
dc.subject pracovní spokojenost cs
dc.subject Human resource management en
dc.subject motivation en
dc.subject freeze employees en
dc.subject remuneration en
dc.subject working satisfaction en
dc.title Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY. cs
dc.title.alternative Project of motivation on call centre operators to gain stabilization at company XY. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mikuláštík, Milan
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated The main goal of this diploma work is to motivate the call centre operators in the company XY in order to increase the stability. The motivation is the driving force in every company. It is an art requiring sensitivity, patience and a lot of energy. This diploma work is therefore divided in three parts- theoretic, analytical and project one. In the theoretic part the theoretical knowledge concerning motivation and satisfaction of the workers is described. The analytical part was created to analyse the current situation and the fluctuation of the operators in the call centre. The data needed was obtained by the questionnaire inquiry among operators. In the project part the motivation programme was elaborated which is orientated on increa-sing the satisfaction and motivation of the operators and reduction of the fluctuation of these employees. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8319
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
sodomková_2008_dp.pdfBlocked 1.486Mb PDF View/Open
sodomková_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
sodomková_2008_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account