Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gregar, Aleš
|
|
dc.contributor.author |
Sodomková, Olga
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:23:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T05:23:07Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7734
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je motivace operátorů call centra ke zvýšení stabilizace ve firmě XY. Motivace je hnací silou každého podniku. Je to umění, které vyžaduje citlivost, trpělivost a spoustu energie. Diplomová práce je proto rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky týkající se motivace a spokojenosti pracovníků. V analytické práci je vypracována analýza současné situace motivace a fluktu-ace operátorů na call centru. Údaje byly získány na základě dotazníkového šetření mezi operátory. V projektové části je vypracován motivační program, který je zaměřen na zvýšení spokoje-nosti a motivace operátorů a na snížení fluktuace těchto pracovníků. |
cs |
dc.format |
107 s. |
cs |
dc.format.extent |
1558265 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Řízení lidských zdrojů
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
stabilizace zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
odměňování
|
cs |
dc.subject |
pracovní spokojenost
|
cs |
dc.subject |
Human resource management
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
freeze employees
|
en |
dc.subject |
remuneration
|
en |
dc.subject |
working satisfaction
|
en |
dc.title |
Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of motivation on call centre operators to gain stabilization at company XY. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikuláštík, Milan |
|
dc.date.accepted |
2008-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this diploma work is to motivate the call centre operators in the company XY in order to increase the stability. The motivation is the driving force in every company. It is an art requiring sensitivity, patience and a lot of energy. This diploma work is therefore divided in three parts- theoretic, analytical and project one. In the theoretic part the theoretical knowledge concerning motivation and satisfaction of the workers is described. The analytical part was created to analyse the current situation and the fluctuation of the operators in the call centre. The data needed was obtained by the questionnaire inquiry among operators. In the project part the motivation programme was elaborated which is orientated on increa-sing the satisfaction and motivation of the operators and reduction of the fluctuation of these employees. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8319
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account