Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY. |
Author: |
Sodomková, Olga
|
Advisor: |
Gregar, Aleš
|
Abstract:
|
Hlavním cílem diplomové práce je motivace operátorů call centra ke zvýšení stabilizace ve firmě XY. Motivace je hnací silou každého podniku. Je to umění, které vyžaduje citlivost, trpělivost a spoustu energie. Diplomová práce je proto rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky týkající se motivace a spokojenosti pracovníků. V analytické práci je vypracována analýza současné situace motivace a fluktu-ace operátorů na call centru. Údaje byly získány na základě dotazníkového šetření mezi operátory. V projektové části je vypracován motivační program, který je zaměřen na zvýšení spokoje-nosti a motivace operátorů a na snížení fluktuace těchto pracovníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7734
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
8319
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account