Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt motivace operátorů call centra ke zvýšení stablizizace ve firmě XY. |
Autor: |
Sodomková, Olga
|
Vedoucí: |
Gregar, Aleš
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je motivace operátorů call centra ke zvýšení stabilizace ve firmě XY. Motivace je hnací silou každého podniku. Je to umění, které vyžaduje citlivost, trpělivost a spoustu energie. Diplomová práce je proto rozdělena na tři části - teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky týkající se motivace a spokojenosti pracovníků. V analytické práci je vypracována analýza současné situace motivace a fluktu-ace operátorů na call centru. Údaje byly získány na základě dotazníkového šetření mezi operátory. V projektové části je vypracován motivační program, který je zaměřen na zvýšení spokoje-nosti a motivace operátorů a na snížení fluktuace těchto pracovníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7734
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
8319
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet