Komunikační strategie Rezidence Ambra

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Rezidence Ambra

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Strážnická, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:45:51Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7506
dc.description.abstract Diplomová práce na téma "Komunikační strategie Rezidence Ambra se zabývá problematikou komunikačních aktivit rezidence a návrhem nového produktu wellness služeb spolu s jeho komunikační strategii. Úvodní teoretická část se věnuje obecnému významu lázeňství, cestovního ruchu a teorii marketingu služeb a přináší metodologická východiska pro vypracování komunikační strategie. Navazující praktická část definuje jednotlivé komunikační aktivity Rezidence Ambra a za pomoci Porterova 5ti faktorového modelu a mapy tržního bojiště charakterizuje konkurenci a současnou situaci společnosti.Závěrečná projektová část je návrhem konkrétního turistického produktu a jeho komunikační strategie pro zvolenou cílovou skupinu. cs
dc.format 96 s., 10 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1527445 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject mapa tržního bojiště cs
dc.subject Porterův 5ti faktorový model konkurence cs
dc.subject Communication strategy en
dc.subject health spa en
dc.subject tourist trade en
dc.subject service marketing en
dc.subject SWOT analyses en
dc.subject map market-battlefield en
dc.subject Porte's competition model en
dc.title Komunikační strategie Rezidence Ambra cs
dc.title.alternative Communication strategy of residence Ambra en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.date.vskp-available 2028-04-25
dc.description.abstract-translated The subject of the submitted thesis "Communication strategy of Rezidence Ambra" is work out a communication activities residence and proposal new project od wellness service in the same line with communication strategy. Theoretical part examines general importance of tourist trade, service and destination marketing and health resort and bring methodological basis for communication strategy. Following chapter describes communication activities of Rezidence Ambra and with Porter's competition model and map market-battlefield define competition and present position of company. Final chaptar of the thesis presents specific tourist product (product package) and their communication strategy for chosen target groups. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7561
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
strážnická_2008_dp.pdfBlocked 1.456Mb PDF View/Open
strážnická_2008_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
strážnická_2008_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account