Komunikační strategie Rezidence Ambra
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Strážnická, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:45:51Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7506
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie Rezidence Ambra se zabývá problematikou komunikačních aktivit rezidence a návrhem nového produktu wellness služeb spolu s jeho komunikační strategii. Úvodní teoretická část se věnuje obecnému významu lázeňství, cestovního ruchu a teorii marketingu služeb a přináší metodologická východiska pro vypracování komunikační strategie. Navazující praktická část definuje jednotlivé komunikační aktivity Rezidence Ambra a za pomoci Porterova 5ti faktorového modelu a mapy tržního bojiště charakterizuje konkurenci a současnou situaci společnosti.Závěrečná projektová část je návrhem konkrétního turistického produktu a jeho komunikační strategie pro zvolenou cílovou skupinu. |
cs |
dc.format |
96 s., 10 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1527445 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028 |
|
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
mapa tržního bojiště
|
cs |
dc.subject |
Porterův 5ti faktorový model konkurence
|
cs |
dc.subject |
Communication strategy
|
en |
dc.subject |
health spa
|
en |
dc.subject |
tourist trade
|
en |
dc.subject |
service marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analyses
|
en |
dc.subject |
map market-battlefield
|
en |
dc.subject |
Porte's competition model
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie Rezidence Ambra |
cs |
dc.title.alternative |
Communication strategy of residence Ambra |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2028-04-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the submitted thesis "Communication strategy of Rezidence Ambra" is work out a communication activities residence and proposal new project od wellness service in the same line with communication strategy. Theoretical part examines general importance of tourist trade, service and destination marketing and health resort and bring methodological basis for communication strategy. Following chapter describes communication activities of Rezidence Ambra and with Porter's competition model and map market-battlefield define competition and present position of company. Final chaptar of the thesis presents specific tourist product (product package) and their communication strategy for chosen target groups. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7561
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account