Komunikační strategie Rezidence Ambra
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie Rezidence Ambra |
Autor: |
Strážnická, Lucie
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie Rezidence Ambra se zabývá problematikou komunikačních aktivit rezidence a návrhem nového produktu wellness služeb spolu s jeho komunikační strategii. Úvodní teoretická část se věnuje obecnému významu lázeňství, cestovního ruchu a teorii marketingu služeb a přináší metodologická východiska pro vypracování komunikační strategie. Navazující praktická část definuje jednotlivé komunikační aktivity Rezidence Ambra a za pomoci Porterova 5ti faktorového modelu a mapy tržního bojiště charakterizuje konkurenci a současnou situaci společnosti.Závěrečná projektová část je návrhem konkrétního turistického produktu a jeho komunikační strategie pro zvolenou cílovou skupinu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7506
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7561
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet