Komunikační strategie Rezidence Ambra
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie Rezidence Ambra |
Author: |
Strážnická, Lucie
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma "Komunikační strategie Rezidence Ambra se zabývá problematikou komunikačních aktivit rezidence a návrhem nového produktu wellness služeb spolu s jeho komunikační strategii. Úvodní teoretická část se věnuje obecnému významu lázeňství, cestovního ruchu a teorii marketingu služeb a přináší metodologická východiska pro vypracování komunikační strategie. Navazující praktická část definuje jednotlivé komunikační aktivity Rezidence Ambra a za pomoci Porterova 5ti faktorového modelu a mapy tržního bojiště charakterizuje konkurenci a současnou situaci společnosti.Závěrečná projektová část je návrhem konkrétního turistického produktu a jeho komunikační strategie pro zvolenou cílovou skupinu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7506
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7561
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account